2014-04-21.

Hejlo! :D
Jag har gått och klippt mitt hår igen ganska nyligen! och jag ångrar det ganska mycket och jag är inte nöjd med det!  Men Men.. vad ska man göra håret blir inte längre av att folk säger att det är fult och definitivt inte snyggare heller! Så det är så jag ser ut och hår är inte allt här i världen! Alla är så sjukt besatta av hår! Varför??!! det är inte det viktigaste! Så ni behöver inte hålla på skriva en massa onödiga kommentarer om mitt hår för jag har en spegel och ögon också för den delen så det är ingen ide att hålla på med en massa bråk och hat!.. :)
Jag har inte bloggat på väldigt länge eftersom jag har varit ute typ 98% av min tid! :D och hoppat studsmatta, klättrat på tak och varit ute och sprungit! svinkul har det varit jag har utnyttjat mitt lov på ett bra sätt känns det som! och det har varit så sjukt bra väder, jag tror att jag kanske blivit lite brun också! :D Och mi kära vän Anna-Maria har varit här också och det var chill! ;)
Imorgon slipper jag skolan en extra dag och så drar jag till Gällivare känns grymt med en extra dag! jag orkar ändå inte med en tisdag så här på direkten eller jag orkar inte med skola alls men det är inte så länge kvar så det är bara fortsätta kämpa! :D Det var väl allt jag hade för denna gång det var väl min vecka för det mesta! Höörs!! :D
 
♥Paradisecreep it real | via TumblrCUTE | via Tumblr- Hair (6) | via FacebookSkirt Clothes | http://onetrend.net/skirt-clothes/Haha😂❤️Summer | via Tumblr💋 | via Tumblr