Nytt i gaberoben och äntligen hemma! :D

Heeiii!!! :**
Idag har jag äntligen köpt nya skor och jag älskar dem! Haha och det roliga är att jag glömt bort att jag beställt ett par nike air max 90:s så nu får jag två par snygga babees!! :D <3 Jag kom just hem från jeppis och det är verkligen skönt att vara hemma! :) Jag saknar dock mina syskonbarn och Lina och Elias sjukt mycket! :* Men ska dit igen om typ 2-3 veckor så det är ju en aning lugnande. Nu på måndag tänkte jag fara till Luleå och shoppa lite småsaker typ ett nytt konfirmations halsband ( Mitt gick sönder :/) så mitt andra halsband kommer typ inte kännas lika äkta! :'( men men jag vill i alla fall ha en symbol på att jag bekräftar min tro :) Nu kommer lite galna och störda bilder haha Njut av bilderna eller nått sånt XD Puss och hej! :*