Bloggutmaning.

I 30 dagar ska jag göra en bloggutmaning. Från och med idag! hoppas ni gillar vad ni läser hitills efter denna utmaning kommer jag börja med saker som stör mig i samhället och även saker som är tummen upp,kommer skriva vad som stör mig alldagligt och vad som borde ändras men även saker som är bra. Nu börjar jag med första utmaningen. Dag 1- En nylig bild på mig och 15 fakta om mig.
1.Jag blir väldigt lätt arg. men vad som gör mig ännu argare är när någon frågar om jag är arg för att jag har mens! Va är det för en konstig och störd teori? Tjejer kan väl vara sur utan att ha mens!!
2. Jag är feminist. och JA jag rakar under mina armar och på mina ben för det.Och jag har helt vanlig frisyr och kläder.
3. Jag hatar attentionwhores.Människor som är så beroende av uppmärksamhet så dem hittar på en uppmärksamhetsdeprission.
4. Jag tänker för mycket och för långt.
5. Jag är väldigt ide rik.Hittar lösningar på det mesta.
6. Jag jobbar på en resturang.
7. Jag älskar att blogga har dock inte så mycket tid till det. 
8.Jag ÄLSKAR att shoppa oftast något nytt varje månad.
9.Jag tycker att det nya skolsystemet är fucked up!
10.Min bästa vän är Ebba. Hon har även skaffat en ny blogg Nattstad.se/Ebbaesberg
11.Jag hatar killar som tror så mycket om sig att dem tror att dem är roliga fast humorn har sprungit ungefär 50km bort från dem. med ren svenska så har dem världens torraste humor och ändå sitter tjejer och fnissar åt dem. Gå ner till dasset och torrjucka då!! det är kanske inte alla som vill höra när dem kåtar på varandra.
12. Rykten är ganska roliga man får reda på saker man inte ens visste om sig själv. Ändå tycks hela jorden veta det, ganska coolt att det också funkar.
13. Avskyr killar som tror att dem får ta på en rumpa eller bröst. Händer det mig så lovar jag att jag bryter arme n på killen som tror att han har rättigheter och tro mig jag har spöat killar som försökt ta min röv.
14. Jag blir fruktansvärt less när tjejer skriver om killar tex. "När du bråkar eller sårar din tjej kom ihåg att alla hennes tjejkompisar kommer efter dig" WATTAFAKK??!!  Vi tjejer är rätt ut sagt lika mycket fittor som alla andra på denna jord. Ni är fittor som tror att killar ska leva upp till era krav sen gnäller ni så fort killar har lite krav. Väx upp nångång!
15. Jag älskar alla som är framåt och sociala och roliga människor som faktikst har humor. :*

Kommentera här: